The Hotel Restaurant & Cafe business place


Όλες οι εξελίξεις και οι τάσεις που διαμορφώνονται σε ελληνικό και παγκόσμιο επίπεδο στους κλάδους της φιλοξενίας, της εστίασης και της καφεστίασης αναδεικνύονται στην φετινή Διεθνής Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού HOTELIA, η οποία πραγματοποιείται από τις 8-10 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Η HOTELIA απευθύνεται σε ξενοδόχους, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, τεχνικές εταιρείες, καθώς και επαγγελματίες από τους χώρους της εστίασης, της καφεστίασης και του τουρισμού. Οι παράλληλες εκδηλώσεις αποτελούν ζωτικό κομμάτι της HOTELIA δίνοντας ενημερωτική και εκπαιδευτική διάσταση στην έκθεση. 

Η HOTELIA περιλαμβάνει σειρά από καινοτόμα events, καταγράφει προσέλευση επισκεπτών από τα Βαλκάνια και ενισχύει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων μέσα από b2b συναντήσεις με προσκεκλημένους ξένους εμπορικούς επισκέπτες.

Στις φετινές παράλληλες εκδηλώσεις της περιλαμβάνονται οι εξής:

Στην ενότητα All About Gastronomy θα πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις:

  1. Nutritious reservation: κάντε την κράτησή σας σε ένα θρεπτικό ταξίδι στους ελληνικούς θησαυρούς,
  2. Nutritious Reservations’ bar: Επιλεγμένα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, δυναμικοί παραγωγοί, μοναδικές δημιουργίες από την ομάδα των chef μας, προγραμματισμένα γεύματα και λεπτομερής παρουσίαση των προϊόντων, συνθέτουν αυτό το θρεπτικό ταξίδι &
  3. Nutritious Reservations’ Speeches: Υγεία, διατροφή, αειφορία, «πράσινες πρακτικές», περιβαλλοντικό αποτύπωμα, «πράσινες» πιστοποιήσεις & νομοθεσία, αλλά και wellness ιδέες που μπορούν και θα έπρεπε να ενσωματωθούν στην τουριστική φιλοξενία της νέας εποχής.
     

Η ενότητα “All About Café” είναι ειδικά αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ. Φέτος θα αποτελείται από τις παρακάτω εξειδικευμένες υποενότητες:

  1. All About Café - The Workshops,
  2. All About Café - The Cup Tasting Spot & γ
  3. All About Café - Latte Art ThrowDown competition.

A unique VR accommodation experience. Η διαμονή στο ξενοδοχείο είναι μόνο η μισή εμπειρία. Μέσω τεχνολογιών VR και AR παρέχεται στους εν δυνάμει επισκέπτες μία εμπειρία η οποία καλύπτει όλα τα στάδια του customer journey, πολύ πριν από την άφιξη στο ξενοδοχείο, από τη στιγμή ακόμα που βρίσκονται στο σπίτι τους. Ο χώρος ο οποίος παρουσιάζεται στην έκθεση αποτελείται από ένα φυσικό δωμάτιο ξενοδοχείου και παράλληλα από έναν αντίστοιχο εικονικό χώρο, ολοκληρώνοντας έτσι την όλη εμπειρία της επίσκεψης.