A unique VR accommodation experience


Η διαμονή στο ξενοδοχείο είναι μόνο η μισή εμπειρία. Καλώς ήρθατε στην εποχή των διαδραστικών εμπειριών διαμονής. Προτείνουμε έναν νέο τρόπο για να προσφέρουν τα ξενοδοχεία στους επισκέπτες τους ένα εικονικό περιβάλλον, ώστε να διαφοροποιούν τις υπηρεσίες τους από τον ανταγωνισμό. 

Μέσω τεχνολογιών VR και AR, μπορούν να παρέχουν στους εν δυνάμει επισκέπτες μία εμπειρία η οποία καλύπτει όλα τα στάδια του customer journey, πολύ πριν από την άφιξη στο ξενοδοχείο, από τη στιγμή ακόμα που βρίσκονται στο σπίτι τους. Ο χώρος ο οποίος παρουσιάζεται στην έκθεση αποτελείται από ένα φυσικό δωμάτιο ξενοδοχείου και παράλληλα από έναν αντίστοιχο εικονικό χώρο, ολοκληρώνοντας έτσι την όλη εμπειρία της επίσκεψης. Ο σκοπός είναι να παρουσιαστεί ένας νέος τρόπος για να βιώσει ο επισκέπτης τη διαμονή του, ο οποίος είναι πολύ ευρύτερος από τη φυσική του παρουσία κατά την επίσκεψη στο ξενοδοχείο. 

 

Οι επισκέπτες του περιπτέρου θα αλληλεπιδράσουν ταυτόχρονα με τον φυσικό και τον ψηφιακό χώρο, και θα αντιληφθούν πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και πώς αυτό επηρεάζει τη διαρρύθμιση του χώρου. Θα μπορέσουν, έτσι, να εκτιμήσουν τη μεγάλη αξία που έχει η υιοθέτηση λύσεων εικονικής πραγματικότητας για ένα ξενοδοχείο. Όντας χρήστες του ίντερνετ και εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, οι σημερινοί ταξιδιώτες δεν θέλουν να είναι παθητικοί δέκτες πληροφοριών, αλλά να συμμετέχουν.

Προσκαλώντας τους να συμμετάσχουν σε ένα εικονικό χώρο όπου έχουν τη δυνατότητα να μπουν σε δωμάτια και να αξιολογήσουν τις διαθέσιμες επιλογές και παροχές, οι εν δυνάμει επισκέπτες δελεάζονται πολύ πριν από την άφιξή τους. Τους δίνεται η ευκαιρία να ζήσουν τη μισή εμπειρία της διαμονής εκ των προτέρων και εξ αποστάσεως και να εκτιμήσουν την ποιότητα και την ποικιλία των παροχών. Έτσι, οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τα δωμάτια πιο αποτελεσματικά.

 

Οι ταξιδιώτες, από την άλλη πλευρά, μπορούν να κάνουν πιο ασφαλείς επιλογές για τη διαμονή τους και να εξαλείψουν πιθανές δυσάρεστες εκπλήξεις. Στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας, η αποστολή του ξενοδοχείου είναι να ικανοποιήσει τις ανάγκες των επισκεπτών του όχι μόνο κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, αλλά και πριν από αυτή.