«Hotel Booking Strategy και Ψηφιακά Εργαλεία για Ξενοδοχεία»


Θα παρουσιαστούν τακτικές που εφαρμόζονται σε μία digital στρατηγική marketing ξενοδοχείου για την αύξηση των direct bookings μέσα από cross device targeting, θα ενημερωθείτε για το πως τα online συστήματα loyalty αξιοποιούνται καλύτερα από τους πελάτες ενός ξενοδοχείου και πως κερδίζετε από την εφαρμογή τους, αλλά και για το πως χρησιμοποιούμε social media διαφημίσεις για να μεγαλώσουμε το booking window μέσα στο travel journey. \

Ομιλητής: Δημήτρης Δημητριάδης
CHIEF INNOVATION OFFICER

Σύντομο βιογραφικό:

Ο Δημήτρης Δημητριάδης κατέχει BA (Hons) στο Design και ΜΑ in Design Interactions, έχοντας μια 8ετή πορεία στην εγκαθίδρυση νέων καναλιών επικοινωνίας για μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι ένας founder με εξειδίκευση στον τομέα του Social Media Marketing, με μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στο Search Engine Marketing (SEM) που επικεντρώνεται στην επίλυση προβλημάτων και στη παροχή πρακτικών λύσεων με υψηλή απόδοση της επένδυσης στις online καμπάνιες. Ο Δημήτρης, μέχρι προσφάτως, δούλεψε στον τομέα του branding και των χορηγιών με όλες τις σημαντικές εταιρείες στην Ελλάδα.Αυτή τη στιγμή μοιράζει το χρόνο του μεταξύ μαθημάτων, παρουσιάσεων και ταξιδιών.

Διοργανωτής ομιλίας : ΚΕΠΑ – microSTARS
Διάρκεια : 1:30’