Η εμπειρία της γαστρονομίας σε σχέση με τις ανάγκες του τουρίστα-επισκέπτη

Τίτλος ομιλίας: «Η εμπειρία της γαστρονομίας σε σχέση με τις ανάγκες του τουρίστα-επισκέπτη»


Κάντε κράτηση εδώ


Ομιλητής:

Δρ. Ευάγγελος Χρήστου
Καθηγητής Τουριστικού Μάρκετινγκ, Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας, Διευθυντής Μεταπτυχιακού στον Τουρισμό - Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

Σύντομο βιογραφικό:

Ο Ευάγγελος Χρήστου είναι Καθηγητής Τουριστικού Μάρκετινγκ, Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας, και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Σπούδασε στη Μεγάλη Βρετανία και έχει διδακτορικό δίπλωμα στο Μάρκετινγκ Πολιτιστικού Τουρισμού από το Aberystwyth University, μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το ίδιο πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Μάνατζμεντ από το Leicester University, μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Chartered Institute of Marketing, και πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων Φιλοξενίας από το Anglia Ruskin University.

Διατέλεσε Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστημίου Αιγαίου και έχει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε αντικείμενα μάρκετινγκ και μάνατζμεντ τουρισμού, φιλοξενίας και πολιτισμού τόσο στην Ελλάδα (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης) όσο και σε πανεπιστήμια του εξωτερικού (Universita di Bolzano της Ιταλίας, Universite de Lyon ΙΙΙ της Γαλλίας και National Chia-Yi University της Ταϊβάν). Έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με θέματα οινοτουρισμού και γαστρονομικού τουρισμού, τόσο σε ερευνητικό όσο και σε εκπαιδευτικό πλαίσιο.

Το ερευνητικό του έργο περιλαμβάνει πολύ μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και συμμετοχή σε 32 εθνικά και διεθνή ερευνητικά προγράμματα. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει 4 βιβλία στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, 4 μονογραφίες και 15 κεφάλαια σε διεθνή συλλογικά έργα. Στο δημοσιευμένο του έργο έχουν γίνει περισσότερες από 1.600 αναφορές από άλλους ερευνητές, και είναι υπεύθυνος έκδοσης (Editor-in-Chief) του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού με κριτές Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing.