Hotelia key points


/Hotelia και Philoxenia μαζί 
To πιο δυνατό “δίδυμο” εκθέσεων για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο θα διοργανωθεί για μια ακόμη χρονιά στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Οι 17.500 επισκέπτες της περσινής διοργάνωσης αποτελούν σημαντικό υπόβαθρο. 

/Στο κέντρο των Βαλκανίων και της Ν.Α. Μεσογείου 
Ένας σημαντικός στρατηγικός στόχος της Hotelia είναι να παίξει έναν σημαντικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. 
 
 
 
/Νοέμβριος, ιδανικός μήνας διεξαγωγής 
Σταθερή στη στρατηγικής της η HELEXPO διοργανώνει όπως και πέρυσι τις δύο εκθέσεις το Νοέμβριο. Ειδικότερα για το κοινό της Hotelia είναι αποδεδειγμένα η πιο σημαντική περίοδος διεξαγωγής έρευνας των επαγγελματιών του χώρου έτσι ώστε να καταφέρουν να είναι on time έτοιμοι, ενόψει της τουριστικής περιόδου του 2016. 
 
 
/Σύγχρονο εκθεσιακό προϊόν 
Μέσα από την επένδυση σε σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις, η Hotelia έχει καταφέρει να τοποθετηθεί σαν ένα σύγχρονο εκθεσιακό προϊόν που δημιουργεί μία αναβαθμισμένη εμπειρία στον επισκέπτη. 
 
 
/Στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας 
Hotelia 2016 θα εφαρμόσει ένα δυναμικό πλάνο επικοινωνίας το οποίο θα περιλαμβάνει όλες τις above και below the line ενέργειες επικοινωνίας. 
 
/Φιλοξενία hosted buyers
Είναι ζήτημα στρατηγικής σε κάθε επαγγελματική έκθεση που η Helexpo οργανώνει να φιλοξενεί επιλεγμένους hosted buyers σαν αποτέλεσμα των διεθνών διασυνδέσεων του οργανισμού ως επίσημο μέλος του UFI αλλά και των γραφείων διασύνδεσης.